Analiza potrzeb szkoleniowych pracodawców i osób bezrobotnych - Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie

Analiza potrzeb szkoleniowych pracodawców i osób bezrobotnych

Print Drukuj
Powiatowy Urząd w Węgorzewie działając na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 735 z późniejszymi zmianami) przeprowadza analizę Państwa potrzeb w zakresie realizacji:
 
  1. szkoleń osób bezrobotnych - według planu potrzeb zatrudnieniowych służącemu opracowaniu Planu szkoleń osób bezrobotnych i poszukujących pracy na rok 2024,
  2. przygotowań zawodowych dorosłych - według planu potrzeb organizacji przygotowania zawodowego dorosłych na rok 2024
    1. ankieta dla pracodawcy
    2. ankieta dla osoby bezrobotnej
  3. kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego – według planu potrzeb dotyczącego dofinansowania kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego na rok 2024.
 
Sporządzone przez Państwa informacje są niezbędne w celu dokonania podziału środków finansowych na realizację wyżej wymienionych form pomocy, jak również w celu określenia kierunków szkoleń dla osób bezrobotnych na rok 2024.

Wszystkich chętnych zapraszamy do złożenia ankiet w terminie do 4 grudnia 2023 r.

5,3%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec marca 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

POWIATOWY URZĄD PRACY W WĘGORZEWIE

ul. gen. Józefa Bema 16A
11-600 Węgorzewo

tel. 87 429 - 69 - 00
fax. 87 429 - 69 - 01

e-mail: olwe@praca.gov.pl
adres e-PUAP: /pup_wegorzewo/SkrytkaESP
adres e-Doręczeń: AE:PL-75485-57819-JRHAR-26

Godziny pracy: poniedziałek - piątek od godz. 700 do godz. 1500

Interesanci przyjmowani są w godzinach od 730 do 1400

Rejestracja osób bezrobotnych w godzinach od  800 do 1200

Inspektor Ochrony Danych
Paulina Więckiel
e-mail: paulina.wieckiel@gptogatus.pl

NIP 845-17-99-363
REGON 511433999

Dyrektor lub jego Zastępca przyjmują interesantów w poniedziałki w godzinach 1000 - 1400